Aankomst - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Mick Verweij - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Mick Verweij - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

03 September 2014 | Suriname, Paramaribo

hey allemaal,

na afscheid genomen te hebben van mijn liefhebbende ouders en gewacht te hebben op het vliegtuig was het dan zover. De reis naar Suriname waar het avontuur echt ging beginnen. we hadden plaatsen naast het gangpad zodat ik mijn kleine voetjes ergens neer kon leggen. Toen ik eindelijk mijn plek had gevonden zag ik dat er naast mij een Aziatische jongeman zat, hij heeft me de hele reis laten opstaan omdat hij geen blaas had en met al zijn vrienden moest beppen. toen wij aangekomen waren en uit het vliegtuig mochten stappen leek het alsof je tegen een muur van warmte aanliep. op het vliegveld mochten we in de rij gaan staan om ons visum goed te laten keuren.(ook dit duurde een uurtje). de bus stond netjes op ons te wachten en we konden gelijk instappen. eenmaal onderweg naar het huisje bracht de chauffeur eerst andere passagiers weg 2 uur later waren wij eindelijk thuis en kon ik lekker me bedje inspringen.

• 06 September 2014 - 13:03

Leona Bierhuis:

Hey Mick,
    Goed dat je alleen een visumcheck kreeg, Je weet maar nooit.
    Heel herkenbaar die muur van warmte die je ervaart als je in de tropen komt. Je tempo gaat er automatisch van naar beneden.
    Ik ben benieuwd naar de rest van je ervaringen.
    gr Leona